آشپزخانه کودکانه

مدل های فانتزی تزیین نان تست

1393/4/30 9:25
نویسنده : شکمو
2,066 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

تزئین نان به شکل پازل : در این تزئین از دو نوع نان تست میتوانید استفاده کنید ( نان تست ساده و سبوسدار یا جو ) ، میتوانید نان را با قالب های اماده قالب بزنید یا با هنر خودتان برش بزنید و نان هایی به شکل پازل ایجاد کنید ، میان نان را با کالباس ، پنیر و … میتوانید پر کنید.

 

 

 

تزئین نان به شکل تخته بازی : در این روش که بسیار اسان است میتوانید مقداری پنیر و کالباس را میان دو نان تست قرار دهید ، روی نان را با برش های مربع کالباس و دایره ای پنیر شکل دهید ، میتوانید نان را حرارت دهید یا به همین صورت مصرف نمائید ( از پنیر و کره هم میتوانید استفاده کنید) .

 

 

 

تزئین نان به شکل جزیره و مکعب : در این دو شکل نان تست به دو صورت تزئین شده است ، مدل اول به شکل یکجزیره است که با مواد مختلفی میتواند پر شود ، مانند سس ، پنیر ، کالباس و … ، شکل دوم نیز مانند نوعی وسیله بازی است که با قطعات پنیر و کالباس که مکعبی برش خورده اند پر شده است.

 

 

 

تزئین نان به شکل وزنه ورزشی : در این تصویر نان به صورت وزنه ورزشی شکل داده شده است ، یک لایه نان ، یک لایه پنیر ، یک لایه کالباس و باز یک لایه نان تستی که همگی به شکل دایره ای برش خورده اند و مرکز همگی خالی شده و وارد یک تکه چوب میشود.

 

 

 

تزئین نان به شکل گل : در این تزئین جالب نان تست ابتدا به شکل دایره برش زده شده سپس این دایره با برش هایی که در سطح ان میخورد شکل گلبرگ به خود میگیرد ، از دو نوع نان تست ( نان ساده و نان سبوس دار یا نان جو ) استفاده شده است.

 

درون نان ها با پنیر پر شده و پوست خیار برای ساقه ها و خود خیار برای برگ ها به کار رفته است ، مرکز گل ها نیز با گوجه فرنگی پر شده است ( گوشت گوجه بصورت دورانی برش داده شده و رول میشود ).

 

منبع: http://irancook.ir/04/08/tazin-nan-tost/1319

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)